SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya

  • masa pelepasan:2023-08-28 16:14:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:175
  • Penerangan pantas:

    Swarth,Reason: The return valve is not closed.Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform ka

Kandungan artikel

Reason: The return valve is not closed.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

SwarthJembatan naik bimbit tiba-tiba kehilangan kawalan platform operasi.

Sekali lagi, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Dera Ismail KhanTindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm,SwarthJembatan naik bimbit, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, permintaan untuk jembatan boarding hidraulik telah meningkat saya percaya

Dengan pembangunan masyarakat, dan aplikasi orang-orang terus meningkat. Sebab itu, ramai orang menggunakan jembatan boarding hidraulik tanpa latihan. Ini profesi kerja istimewa dengan risiko tertentu, jadi latihan sebelum kerja diperlukan.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

kualitiJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus,SwarthJembatan pengangkutan bekas, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.


SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya



Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

Seluruh julat produkApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai,SwarthJembatan penerbangan tetap hidraulik, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Ia mengadopsi pemacu hidraulik penuh, yang mudah beroperasi dan menyelamatkan kerja; Plat bibir yang meliputi dengan kereta mengadopsi sambungan paksi panjang, yang mempunyai kekuatan dan kepercayaan yang baik; Komponen penyegelan dalaman menggunakan komponen yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Stesen hidraulik mengadopsi peralatan modular dengan kehidupan perkhidmatan panjang dan operasi yang boleh dipercayai; Mengadopsi&quo; U” Design sinar bentuk mempunyai kekuatan yang tinggi, memastikan tiada deformasi semasa operasi muatan panjang dan tinggi.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

SwarthUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.


SwarthMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya memberi anda SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya oleh syarikat kami, perkhidmatan SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya. SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SwarthJembatan naik keretaApakah kelebihan strukturnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!