SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian

  • masa pelepasan:2024-04-09 12:52:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:555
  • Penerangan pantas:

    Swarth,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dala

Kandungan artikel

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

SwarthMelangkah proses pengubah jenis kering?

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

TaytaySetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu,SwarthMod pendinginan pengubah tenggelam minyak, semasa pemasangan tongkat kilat sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian



Penukar jenis kering

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Sampling inspectionSebab penyegelan yang buruk, umumnya,SwarthPenukar jenis kering 500kW,SwarthPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Penghakiman cacat pengubah kuasa


SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Jabatan PengurusanPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Berapa banyak pengubah kuasa

SwarthPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

SwarthMaklumat produk lain
  • PapaForklift boarding bridgeTitik terang dalam permintaan pasaran

    PapaForklift boarding bridgeTitik terang dalam permintaan pasaran

  • PapaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanKedudukan pengeluar yang disesuaikan

    PapaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanKedudukan pengeluar yang disesuaikan

  • PapaPlatform angkat aliran aluminumTrend harga akan memasuki keadaan stabil

    PapaPlatform angkat aliran aluminumTrend harga akan memasuki keadaan stabil

  • GulbargaMaintenance of box transformerBahan alternatif

    GulbargaMaintenance of box transformerBahan alternatif

  • BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik lajurCiri-ciri gaya utama

    BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik lajurCiri-ciri gaya utama

  • BalassagyarmatJembatan boarding logistikSumber dikurangkan dengan ketara

    BalassagyarmatJembatan boarding logistikSumber dikurangkan dengan ketara

  • NancyJambatan naik TaibianApakah proses kerja

    NancyJambatan naik TaibianApakah proses kerja

  • NancyHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBagaimana ia memainkan peranan praktikal

    NancyHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBagaimana ia memainkan peranan praktikal

  • segera:Peringatan: Maklumat SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian memberi anda SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian oleh syarikat kami, perkhidmatan SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian. SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SwarthPengubah penyesuaian distribusiSistem Pembangunan Digital Perindustrian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!